Αποχαιρετισμός στη Μαρία Αδαμάκη
Έφυγε χτες από κοντά μας η συναδέλφισσα, φίλη και συναγωνίστρια Μαρία Αδαμάκη, σύζυγος του σ. Βαγγέλη Τριμπόνια. Με τη Μαρία συναντηθήκαμε επανειλημμένα στους δρόμους του αγώνα για Δικαιοσύνη και Ανθρώπινα Δικαιώματα. Αντιμετώπιζε πάντα τα μικρά και μεγάλα προβλήματα της ζωής αλλά και της δουλειάς μας, κυρίως ως δικηγόρος και μητέρα, με χαμόγελο και ήρεμη αυτοπεποίθηση. Αλληλέγγυα με τους αδύναμους, διακριτική ως άνθρωπος, πολύτιμη συνεργάτης για τους συναδέλφους, θα μείνει πάντα στο νου και την καρδιά μας.
Η κηδεία της θα γίνει το Σάββατο 9 Μαΐου στον Χαντρά Σητείας Κρήτης. Συμμετέχουμε στο πένθος της οικογένειας.
Καλό ταξίδι στ’ αστέρια Μαρία!


